RO

Mervure Bucharest City Centre. 15 17 17A, Strada George Enescu Street, București 010302

+40 31 229 8230
TUR

Laleli İş Merkezi. Mesih Paşa, Ordu Cd. No.89, 34830 Fatih/İstanbul

+90 212 922 58 85

Kalite Kontrol Departmanı — Üst Düzey Hizmet ve Başarılı

İş Birliğinin Teminatı

Hizmetlerimizle ilgili soru, öneri veya talepleriniz için hızlı iletişim sağlamak amacıyla başvuru formunu doldurun.

Detaylı bilgi için başvuru bırakın

Control of quality

Yüksek hizmet kalitesi, Rompaso şirketinin temel ilkelerinden biridir.
Görüş ve önerileriniz bizim için büyük değer taşıyor çünkü sunduğumuz hizmetleri geliştirmemize ve müşteri ihtiyaçlarını daha iyi anlamamıza yardımcı oluyor.

Geri bildirimlerinizi Kalite Kontrol Departmanımıza göndererek hizmet kalitemizin artmasına katkıda bulunabilirsiniz.
Belirli bir hizmet hakkında sorularınız, iyileştirme önerileriniz veya yapıcı yorumlarınız varsa, lütfen bizimle iletişime geçin ve iletişim bilgilerinizi eklemeyi unutmayın. En kısa sürede sizinle irtibata geçerek en uygun çözümü sunacağımıza söz veriyoruz.

Control of quality

Kalite Kontrol Departmanı
Ne Tür Destek Sağlar?

Müşteri geri bildirimlerinin toplanması ve analiz edilmesi
Uyuşmazlıkların çözülmesi ve kesintisiz iletişimin sağlanması
Müşterilerin ilgili uzmanlara yönlendirilmesi
Bilgilendirme ve danışmanlık desteği

Kalite Kontrol Departmanının Görevleri

Control of quality
1. Şirket Standartlarına Uygunluğun Takibi

Tüm iş süreçlerinin şirket kalite standartlarına ve yürürlükteki yasalara uygun yürütülmesini sağlar.

2. Müşteri Taleplerinin Değerlendirilmesi ve Sorunların Çözülmesi

Müşteri taleplerini ele alır, tespit edilen sorunlara çözüm getirir ve hizmet kalitesinin artırılmasına yönelik önerileri değerlendirir.

3. İş Süreçlerinin Optimizasyonu

Veri analizleri ve müşteri geri bildirimleri doğrultusunda hizmet kalitesini artıracak uygulamaları geliştirir ve hayata geçirir.

4. Kapsamlı İzleme ve Veri Analizi

Tüm ekiplerin performansını sürekli olarak izler, mevcut verileri analiz eder ve hizmet kalitesini objektif olarak değerlendirir.

5. Uzmanların Mesleki Gelişimi

Personelin mesleki yeterliliğini artırmak için eğitim programları ve uygulamalı gelişim çalışmaları planlar ve uygular.

6. Gerçek Zamanlı Müşteri Desteği

Müşteri taleplerine hızlı yanıt vererek yüksek memnuniyet sağlar ve şirket bağlılığını artırır.

Kalite Kontrol Departmanı Geri Bildirimlerinizi Değerlendirir ve Sorunları Çözmenize

Yardımcı Olur

Rompaso uzmanıyla hemen iletişime geçin

Detaylı bilgi için başvuru bırakın

Control of quality